Leksikon radija i televizije

Natrag

služba slušatelja i gledatelja

mjesto na kojem se prikupljaju telefonski pozivi i elektronička pošta slušatelja i gledatelja koji su povezani s njihovim mišljenjem o programu. Sve kuće koje se bave radiodifuzijom jasno oglašavaju brojeve telefona i adrese elektroničke pošte takve službe. Iako su pozivi katkad povezani s tehničkim pojedinostima programa koji prate, slušatelji i gledatelji najčešće izriču primjedbe, zadovoljstvo ili nezadovoljstvo programom. Za javni servis to je važan indikator o recepciji programa. Neki javni servisi kao pokazatelj svoje okrenutosti prema publici svake godine kao protuvrijednost za pristojbu nude svojevrsnu Povelju, odnosno skup programskih obećanja. Danas se kontakt između proizvođača programa i publike sve češće ostvaruje preko web stranica i društvenih mreža. HRT je 2011. uveo instituciju povjerenika za korisničke usluge kao neovisnoga zastupnika interesa slušatelja i gledatelja; povjerenik HRT-a od početka je Z. Šeb.

Preuzmi tiskano izdanje

PDF, 25 MB

Tiskano izdanje leksikona