Leksikon radija i televizije

Natrag

raspored emitiranja

dokument prema kojemu se odvija emitiranje programskoga sadržaja. Raspored poštuje životne navike slušatelja/gledatelja, njihove afinitete i kulturu, ali i pozicionira pojedine emisije u vremenske odsječke koji su općenito najgledaniji. Tako predstavlja rezultat odnosa prema vrijednosti i gledanosti emisije, pa je i element kojim se određuje cijena reklamnoga prostora koji radiodifuzna organizacija prodaje. Raspored i sadržaj emitiranja pokazuju i identitet pojedine radiodifuzne organizacije. Javni servis općenito odlikuje raspored emitiranja u kojem se razvija ponuda različitih programskih sadržaja u želji da se zadovolje tri osnovne programske funkcije: informiranje, zabava i obrazovanje. S razvitkom telekomunikacija, posebice emitiranja preko satelita, pojavili su se specijalizirani kanali ili programi koji emitiranje temelje na samo jednom programskom sadržaju (informacije, sport, glazba itd.), npr. CNN, Eurosport, MTV.

Preuzmi tiskano izdanje

PDF, 25 MB

Tiskano izdanje leksikona